Thursday, October 07, 2010

MY LOVE STORY OR MY NIKKY STORY?

DSC_0226 copy


perlukah cinta pada aku?
xperlu kot......
girls skrg mmg xleh pcy.......

nape aku ckp cmtu?
em....someone ask me to share about my love story....
xde ape yg nk aku share....
its really hurt me...3 years in it but at the end she left me because the 3rd person...
salah aku jugak sbb bz.....asyik ngn keje.....
tp salah ke aku cr duit?kate nk khwn kn.....
huhuhu....
a week after our anni yg ke 3 we broke up....
she's the one yg memperkenal kan aku ngn fotografi ni....
we talk a lot about it n i make research....mmg slalu pun cmtu....
to make fun when talk to her....
smpai la aku jd mnt nk ambik gambr ni....
lps ptus, duit yg aku kumpul dlu aku blanja kn beli
nikon d5000 ( nikky-nama manja camera aku).....truk kn....
aku xpkai pun duit pampasan break aku tu k.....ade lg aku smpn....
so skrg terjawab la nape aku ske fotografi n jd kn ia sbagai hobi....
lg 1 aku mmg ade bakat......lantak la aku nk puji diri sndiri pun kn....
heeee......

p/s: aku dh bleh lupa kn die kot.....n mencari cinta yg baru....hahaha...
ops....lupe nk gtau sal gambar kt ats.....f1.8 ss1/60 iso1250
mok ambik gambar....outfocus gak sket.....

7 comments:

  1. sob2...sbr dehh..zmn skrg ssh nk cri pmpn yg baik..laki pun same..huhu....

    look on the bright side..awk dh de nikky..hehe

    nnt akan ade pmpn yg baik ntuk awk...

    ReplyDelete
  2. azrul , good job u namekn cam u . haha . cam opis i name zaza . i dunno y i letak name tuh . haha .

    ReplyDelete
  3. love is a crazy.. too much obstacle 2 find it. klu hidup ni smata2 kerana mengejar cinta manusia smpai skrg x ak leh b'henti menangis..
    Allah juga tahu apa yg t'baik untuk kita, cuma b'serah dan yakin..

    ReplyDelete