Sunday, October 24, 2010

KETIKA HUJAN

ASSALAMUALAIKUM....

hye sumer yg bukak blog aku ni....
hr ni aku nk mengarut lg...hr ahad yg membosankan seperti biasa....
hr ahad aku mmg xkuar...duk umah je...merehatkan badan setelah pnt bekerja...
tp plan ptg td nk g mancing...sambil snap2 pic....
tp hujan lbt plak....lg la menambah kebosanan aku....
xtau nk wt ape.....last aku terpikir nk stop kn hujan.....
bleh ke aku nk stop kn hujan?hehe.....mksud aku nk ambik gmbr hjn yg di stop kn....
hasilnya bleh la dianggap ok untuk beginner seperti aku....berexperiment la katakan...


hujan dr bumbung...
f7.1 @ 1/200s with iso 160 lens 50mm....


f4.5 @ 1/200s with iso 160...
lens 50mm....

f4.5 @ 1/200s with iso 160 lens 50mm....



gambar ni aku gne reverse lens 50mm.....
maklum la...xde macro lens...gne je ape yg ade..


selepas hujan....

p/s: hujan emas di negeri org...hujan batu di negeri sendiri....
lebih baik di negeri sndiri....sbb tu la aku trus ade kt jerantut ni...
huhuhu...klu x nk gak rs duk tmpt org...
bg sesetengah org anggap hujan 1 yg buruk...sebagai penghalang...
bak kata pepatah kusangkakn pns smpi ke petang rupenyer hujan di tengah hr...
sume org pun pnh hadapi saat2 hujan itu...
tp pcy la....selepas hujan matahari pasti akan bersinar kembali....
sbb hujan jugak la yg memberi kesegaran pada makhluk di bumi ni....hujan itu nikmat...

I SHOOT RAW!!!!!!


6 comments: